شرایط و مقررات فروش آثار نقاشی

خرید آثار از فروشگاه آنلاین آموزشگاه و گالری نقاشی نعیمی ثانی, به منزله موافقت و پذیرش شرایط زیر است

آنلاین-اینترنتی

تضمین امنیت

خرید تابلو نقاشی

فروش آثار نقاشی سایت آموزشگاه نقاشی نعیمی ثانی، از طريق سيستم امن پرداخت آنلاين بانكی صورت ميگيرد. نرم افزار فروش آنلاين بانكهای فوق دارای بهترين سيستم براي امنيت تبادلات مالي موجود در بازار مالی ميباشد. سيستم نرم افزاري این بانکها اطلاعات شخصي شما (شامل شماره كارت اعتباري، نام و آدرس تان) را رمزگذاري نموده، لذا در حين انتقال و تبادل از طريق اينترنت قابل بازخواني نخواهد بود. هرگونه خطا و انجام عملیات ناموفق و همچنین واریز نشدن به حساب گالری هنری برگ, از طریق مرکز خدمات اینترنتی این بانکها قابل پیگیری است.

همچنین نماد اعتماد الکترونیکی نشان دهنده پایبند بودن فروشگاه آنلاین آموزشگاه نقاشی نعیمی ثانی، به قوانین و مقررات تجارت الکترونیک مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت ذر ضمینه کسب و کار اینترنتی میباشد.

قیمت, توضیحات

موجود بودن اثر نقاشی

قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌­فاکتور منظور گرديده است، معتبر می باشد.
- قیمتها بدون هیچگونه اعلام قبلی میتوانند تغییر نمایند و همچنین یک اثر ممکن است در هنگام خرید بنا به دلایلی موجود نباشد.
- در صورت موجود نبودن اثر، از سوی مدیریت وب سایت گالری و آموزشگاه نقاشی نعیمی ثانی با شما تماس گرفته خواهد شد، و شما میتوانید بین عودت وجه و یا انتخاب یک اثر دیگر، تصمیم گیری نمایید.

البته تمام سعی ما بر این است که اطلاعات سایت را به روز نگهداریم و آثاری را عرضه نماییم که قابلیت فروش داشته، و موجود باشند.

سفارش

اثر نقاشی

چنانچه بازدید کننده ای بخواهد سفارش خلق اثر نماید, مبلغ دریافتی، از سوی مدیریت گالری نقاشی نعیمی ثانی اعلام خواهد شد.

البته مبلغ اعلامی به موضوع, تکنیک, ابعاد, مدت زمان صرف وقت و نیز قاب خواهد داشت.
برای تایید سفارش، واریز 40 درصد از مبلغ توافق شده الزامی خواهد بود. و مابقی مبلغ نیز, پس از تکمل سفارش و قبل از ارسال دریافت میگردد.

رنگ های اثر

با صفحه نمایش

گالری نقاشی همواره این سعی را دارد که بهترین کیفیت را جهت نمایش آثار ارائه نماییم، ولی ممکن است آثار نقاشی به علت درخشش و محدودیت رنگ در صفحه نمایش کامپیوترها و دیوایس ها و همچنین تکنولژی اینترنت آثار و رنگها جلوه واقعی خود را نداشته باشند، همچنین، میتواند بین یک صفحه نمایش با صفحه نمایش دیگر نیز متفاوت باشد.
- سفارشات صورت گرفته از نظر فروشگاه اینترنتی آموزشگاه و گالری نقاشی نعیمی ثانی مورد تایید است.

ابطال سفارش

گالری نقاشی نعیمی ثانی این حق را برای خود محفوظ میدارد که در هر مرحله انجام و اجرای سفارش، خرید را بصورت یکطرفه باطل نموده و کل مبلغ دریافتی را به سفارش دهنده عودت دهد.

تحویل اثر نقاشی در محل

ارسال

به تمام شهرها

- هزينه ارسال اثر نقاشی بر عهده خريدار است.

- آثار نقاشی خريداری شده توسط شركتهای پستی سريع، كه با كيفيت ترين خدمات پستی را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام ميدهند، ارسال ميگردد. شركتهای فوق شامل سپیدبال، DHL , AREMEX , و غيره ميباشند.

- آثار نقاشی خريداری شده بصورت دستی و مستحكم بسته بندی، و با رعايت تدابير محتاطانه ارسال ميگردد. بنابراين، اطمينان داشته باشيد كه آثار نقاشي خريداری شده شما بدون هيچگونه آسيب ديدگی، تحت شرايط ويژه ای ارسال و به دست شما خواهد رسید.