خوش آمدید

ساکنان کلیف ، رئالیسم آمریکایی،
ساکنان کلیف، رئالیسم آمریکایی،

ساکنان کلیف 1913 Cliff Dwellers

ساکنان کلیف ، رئالیسم آمریکایی،

عنوان اصلی: ساکنان کلیف Cliff Dwellers

نقاش: George Bellows
تاریخ: 1913
سبک: رئالیسم آمریکایی
مدیا: رنگ روغن
محل نگهداری: Los Angeles County Museum of Art (LACMA), Los Angeles, CA, US

ساکنان کلیف برای اولین بار در سال 1913، در نمایشگاه اسلحه به نمایش گذاشته شد، که البته Bellows به سازماندهی آن کمک می کرد.

نقاش ساکنان کلیف، رنگ آمیزی جمعیت در نیویورک را به سمت گوشه راست پایین می برد. به نظر می رسد روز گرم تابستان باشد. مردم از ساختمان های مستحکم به خیابان ها سرازیر شده اند. سرنشینان بالابر و یک فروشنده خیابانی کالای خود را از کوله پشتی خود در میان ازدحام حمل می کنند. در پس زمینه، یک خودروی واگن برقی به سوی خیابان Vesey می رود.

سایه در نقاشی ساکنان کلیف مشهود است بطوریکه فاصله هر یک از ساختمان ها را براساس سایه روشن و تاریکی هر یک، مشخص می کند. و این باعث می شود جمعیت را به نظر عمیق تر از آنچه ما واقعا می توانیم ببینیم، درک کنیم. درک چنین جمعیتی بسیار متناقض با پیش زمینه ای است که چشم ما را به طور خاص به مردم در این حوزه هدایت می کند، و این اهمیت اردحام مردم را در این نقاشی نشان می دهد.

اهمیت Bellows ، در تمایل به دور شدن از سیستم معمول رنگ آمیزی، و انتخاب مقیاس رنگی بیشتری از رنگ ها، به مخاطبان نشان می دهد که چرا این هنرمند منحصر به فرد است، و چگونه از همه آثار دیگر، نه تنها در موضوع ، بلکه در رنگ نیز متفاوت است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر

دسته بندی مطالب

مطالب جدید